Privatlivspolitik

• 2022-01-07

Hvidovre Atletik & Motion har behov for at registrere vores medlemmer og beder kun om information der er absolut nødvendig for at varetage administrationen af medlemsskabet.

Alt information om vores medlemmer varetages af tredjeparten: sports-solution.dk, hvortil Hvidovre Atletik & Motion har outsourcet medlemsadministrationen. Dette sikrer at vi har et sikkert og lovligt setup til at imødekomme klubbens og medlemmernes interesser.

Hvidovre Atletik & Motion deler en lejlighedsvis og særligt udvalgt navneliste med samarbejdspartneren Kaisersport og Ortopædi. Navnelisten indeholder kun dit og/eller dit barns navn, såfremt du har valgt at tage imod et særligt tilbud fra Kaisersport og Ortopædi. Listen anvendes mhp. at kunne udlevere sportsbeklædning og sko mod særlige aftalte eller generelle rabatter. Kaisersport og Ortopædi deler ikke listen med andre parter.

Hvidovre Atletik & Motion vil ikke dele medlemsdata med andre parter end de herover nævnte.

Martin Roald-Arbøl
Formand