• 2022-03-30

Hvidovre Atletik & Motion tilbyder medlemsskab indenfor Atletik & Motion, Crossfit og Motionscenter. Følgende er gældende for medlemsskaberne:

• indmeldingsgebyr på kr. 100,-
  • alle atletik medlemsskaber er halvårlige.
  • medlemskaber i Motionscenteret og CrossFit (Kænturjon Gym) er på månedsbasis.
  • betaling sker løbende vha. PBS/DIBS betalingsaftale
  • der er en bindingsperiode på 6 måneder for Atletik- og Motionsafdelingen (undtaget Begyndermotion,TrackFit og SandkasseAtletik)
  • der er en bindingsperiode på løbende måned + 1 måned for Motionscenteret og CrossFit (Kænturjon Gym)
  • der er opsigelse på løbende måned + 1 måned (for alle afdelinger)
  • du får et medlems login hvor du kan opdatere kontaktoplysninger, betalingsmetode samt foretage udmelding via hjemmesiden
  • du får adgang til en mobil APP (iOS og Android)

Læs de samlede handelsbetingelser.

Indmelding i en af de tre grupper herunder (der åbnes et nyt vindue):

1. Atletik & Motion
  2. CrossFit
  3. Motionscenter

Sikker løsning:

Bemærk, at vi anvender en sikker medlemsløsning fra sport-solutions.dk. Det betyder at når du klikker på medlemsskab herunder, så åbnes der et nyt vindue med en sikker forbindelse (se hængelåsen). Alle dine data sendes krypteret og lagres krypteret på sport-solutions.dk.

Martin Roald-Arbøl
formand@hvidovre-atletik.dk