Klubtøj

• 2023-01-20

Hvidovre Atletik & Motion har med Craft som leverandør og Kaiser Sport og Ortopædi som samarbejdspartner udviklet to forskellige tøjkollektioner.

Klubtøjskollektionen som er helt unik, og specielt designet kun til os! Der er 10-12 ugers leveringstid, så der er typisk bestilllinger først og sidst på året hhv udendørs- og indendørssæsonen.

Fritids- og træningskollektionen er hentet fra Crafts standardkollektion, og her er leveringstiden nede på ca. 1 uge, da det skal fra centrallager i udlandet via trykkeri inden det lander i Hvidovre.

Se udvalget og bestil i vores nye webshop HER.

Lige nu kan du få 10% på køb af klubtøj (ikke konkurrencetøj) ved brug af rabatkoden HVAM10, resten af denne uge. Den virker indtil søndag kl. 23.59

OBS Bestilling af konkurrencetøj skal ske inden 2. februar, så har vi det til levering primo april! Næste mulighed bliver først til efteråret.

Kaiser Sport & Ortopædi er Danmarks ubetinget fagligt bedste sportsbutikskæde med udgangspunkt i deres oprindelige butik i Brønshøj, og nu med afdelinger også i Lyngby, Holbæk, Slagelse og Horsens. Kaiser Sport & Ortopædi giver unik rådgivning indenfor korrekt skovalg, udarbejdelse af personlige fodindlæg, behandling og testning.

Du finder Kaiser Sport & Ortopædi på Frederikssundsvej 141-143 i Brønshøj. Du kan bestille tider til køb af sko her. Husk at sige at du er medlem af Hvidovre Atletik & Motion, så du kan få glæde af den samarbejdsrabat vi får.

Ida Regitze Krag
Klubkoordinator