Hvidovre Indoor

  • 2022-02-01

Hvidovre Atletik & Motion afholder i indesæsonen vores traditionsrige indestævneserie Hvidovre INDOOR.

I 2021/2022 sæsonen ligger indestævnerne på følgende dage:

  • Søndag den 12.december kl. 10.00
  • Søndag den 16. januar kl. 10.00
  • Lørdag den 12. februar kl. 10.00

Hent samlet invitation til indestævnerne her.

COVID-19 RESTRIKTIONER

Regeringen har her til aften meldt ud, at der varsles yderligere restriktioner for at kunne kontrollere Covid-19. Da vi jo skal være indendørs, og Hvidovre Indoor traditionelt er velbesøgt, så bliver vi nødt til gøre brug af nogle forskellige tiltag for at overholde reglerne og samtidig passe bedst mulig på hinanden, og ikke mindst alle dem i vores forskellige netværk, når vi forlader hallen. Derfor skal vi bede Jer sørge for at alle, der ønsker at deltage eller besøge Hvidovre Indoor får nedenstående info.

  • Alle vil blive tjekket i indgangen til hallen, og der vil kun være adgang med en gyldig og negativ PCR-test eller med et gyldigt Covid-19 pas. Da børn og unge har vist sig som aktive smittebærere, så gælder dette for alle fra 2 år og ældre, der ønsker adgang til hallen, og det uanset om man er træner, leder, atlet, forældre, bedsteforældre eller søskende, og uanset om man bare lige skal indenfor at aflevere noget eller skal være der hele dagen.
  • Vi skal derfor bede alle medbringe deres mobil eller anden dokumentation ved indgangen, og så får man udleveret et armbånd, som man skal bære synligt hele tiden. Kan man ikke vise den nødvendige dokumentation, så vil man blive afvist i døren.
  • Når man ikke er i gang med en øvelse, så skal man bære mundbind. Det betyder at alle dommere, hjælpere, trænere, forældre, søskende etc. skal have mundbind på hele tiden.
  • Når man er færdig med de øvelser man kom for at deltage i (og evt. modtage præmier i) eller være tilskuer til, så opfordrer vi til, at man hurtigst muligt forlader hallen.
  • Vi stiller sprit frem lige når man kommer ind i hallen, og skal i hallen bede alle sørge for at holde afstand og minimere fysisk kontakt med hinanden.

Vi håber at der er forståelse for, at vi forsøger at passe så godt på os alle sammen – og vores netværk, når vi ikke længere er i hallen – så alle er med på, at det er sådan vi gør det. 

 

Øvelser og aldersgrupper

Piger og drenge -9år, 10-11år, 12-13år:

50m, 50m hæk, længde, højde, kugle, skumspyd, 3-kamp (50m, længde, kugle)

Piger og drenge 14-15år, 16-17år, senior mænd og kvinder samt alle masters grupper:

50m, 50m hæk, længde, trespring, højde, stang og kuglestød.

Antal løb og forsøg

For alle op til 13 år er der 4 forsøg i længde, skumspyd og kugle.

For alle fra 14 år og ældre er der 6 forsøg i længde, trespring og kugle.

På 50m er der indledende og finale for alle, altså garanti for 2 løb!

På 50m hæk vil der kun blive afviklet indledende løb, hvis der er mere end 7 deltagere med i en aldersgruppe.

Præmier til hvert stævne

Der vil være medalje til de tre bedste i hver øvelse op til de 14-15 årige.

Gennemgående ungdomskonkurrence - Flotte pokaler til de individuelle vindere!

Det gælder om at samle så mange point sammen som muligt. De 3 bedste øvelser tæller med i hvert stævne. Efter sidste stævne kåres den samlede vinder i hver aldersgruppe for piger og drenge op til 15 år. Altså til bedst scorende dreng og pige hos grupperne -9 år, 10-11 år, 12-13 år og 14-15 år.

*Se under pointgivning mht. skift af aldersgruppe over nytår.

Gennemgående klubkonkurrence - Flot pokal til den vindende klub!

Alle aktive uanset alder kan samle point sammen til klubben. 3 bedste øvelser fra hvert stævne tæller med. Efter sidste stævne kåres den samlede vinder af klubkonkurrencen.

*Se under pointgivning mht. skift af aldersgruppe over nytår.

Pointgivning

Sejr og 1.plads = 20 point. 2.plads = 18p. 3.plads = 16 point. 4.plads = 15 point. Og derefter 1 point færre pr. placering. Alle gennemførende scorer minimum 1 point. 

*Hvis man skifter aldersklasse efter nytår, så tager man de point man scorede i det første stævne direkte med op i den nye aldersklasse efter nytår. Fx hvis en 13 årig scorer 15 point i det første stævne, så starter vedkommende op med 15 point på kontoen hos de 14-15 årige ved stævnet i januar.
 

Startpenge med dommerpligt

-13 år: 55 kr./øvelser. 14 år og ældre 85 kr./øvelse. 

Startpenge uden dommerpligt

-13 år 90 kr./øvelse. 14 år og ældre 140 kr./øvelse. 

Efteranmeldelse

Dobbelt takst, hvis der er plads i tidsskemaet/programmet.

Dommerpligt

Efter antallet af deltagere vil foreningerne blive pålagt dommerpligt. 2-7 deltagere = 1 hjælper, 8-14 deltagere = 2 hjælpere, 15-22 deltagere = 3 hjælpere, 23+ deltagere = 4 hjælpere

Tilmelding og efteranmeldelse

Der er separate tilmeldingslister til hvert af de 3 stævner, som skal sendes senest ugendagen før stævnet. Det er de traditionelle Excel-ark, som findes under hvert stævne.

Efteranmeldelse hvis det er muligt frem til selve stævnedagen og mod 2x startgebyret.

Fakturering

Faktura vil blive udsendt til alle foreninger efter stævnet.


Kontaktpersoner

Michael Bruun Jepsen
Sportschef
sportschef@hvidovre-atletik.dk
Tlf.: +45 2729 2519