Hvidovre Indoor 3

  • 2022-01-12

Lørdag den 12. februar kl. 10.00

Vi satser på at kunne afholdet stævnet, men afventer regeringens udmeldinger senere på måneden.

Tilmelding:

  • Klubvis senest søndag 5. februar - OBS, ikke søndag, men lørdag!
  • Det er kun muligt at melde sig til via dette specifikke Excel-ark. Ingen andre anmelder modtages. Og vi godtager kun én samlet tilmelding pr. klub.
  • Der vil blive udsent faktura efter stævnet til alle de deltagende klubber.

COVID-19 RESTRIKTIONER

Regeringen har her til aften meldt ud, at der varsles yderligere restriktioner for at kunne kontrollere Covid-19. Da vi jo skal være indendørs, og Hvidovre Indoor traditionelt er velbesøgt, så bliver vi nødt til gøre brug af nogle forskellige tiltag for at overholde reglerne og samtidig passe bedst mulig på hinanden, og ikke mindst alle dem i vores forskellige netværk, når vi forlader hallen. Derfor skal vi bede Jer sørge for at alle, der ønsker at deltage eller besøge Hvidovre Indoor får nedenstående info.

  • Alle vil blive tjekket i indgangen til hallen, og der vil kun være adgang med en gyldig og negativ PCR-test eller med et gyldigt Covid-19 pas. Da børn og unge har vist sig som aktive smittebærere, så gælder dette for alle fra 2 år og ældre, der ønsker adgang til hallen, og det uanset om man er træner, leder, atlet, forældre, bedsteforældre eller søskende, og uanset om man bare lige skal indenfor at aflevere noget eller skal være der hele dagen.
  • Vi skal derfor bede alle medbringe deres mobil eller anden dokumentation ved indgangen, og så får man udleveret et armbånd, som man skal bære synligt hele tiden. Kan man ikke vise den nødvendige dokumentation, så vil man blive afvist i døren.
  • Når man ikke er i gang med en øvelse, så skal man bære mundbind. Det betyder at alle dommere, hjælpere, trænere, forældre, søskende etc. skal have mundbind på hele tiden.
  • Når man er færdig med de øvelser man kom for at deltage i (og evt. modtage præmier i) eller være tilskuer til, så opfordrer vi til, at man hurtigst muligt forlader hallen.
  • Vi stiller sprit frem lige når man kommer ind i hallen, og skal i hallen bede alle sørge for at holde afstand og minimere fysisk kontakt med hinanden.

Vi håber at der er forståelse for, at vi forsøger at passe så godt på os alle sammen – og vores netværk, når vi ikke længere er i hallen – så alle er med på, at det er sådan vi gør det. 

Kontakt:

Michael Bruun Jepsen, sportschef@hvidovre-atletik.dk

Tlf.: +45 2729 2519

Praktisk:

Tidsskema og dommerpligt vil blive udsendt på mail, og lagt på vores hjemmeside i løbet af onsdagen

Invitationen:

Praktiske informationer:

 

  • Pointstillinger før det sidste stævne, hvor der bliver delt pokaler ud til de individuelle vindere i de 4 aldersgrupper P/D samt klubpokalen, i alt 9 pokaler der skal uddeles!
  • Samlet klubstilling 
  • Individuelt piger: P9 - P11 - P13 - P15 
  • Individuelt drenge: D9 - D11 - D13 - D15 
  • ​Deltagerliste 
  • Tidsskema 
  • Dommerfordeling 
  • Endelig resultatliste 
  • Resultater 3-kamp 
  • Pointstillinger efter stævnet 
  • Samlet klubstilling
  • Individuelt piger: P9 - P11 - P13 - P15
  • Individuelt drenge: D9 - D11 - D13 - D15

 

Vi ses igen til Copenhagen Open den 11-12.juni 2022 og DM Ungdom den 10-11.september.


Kontaktpersoner

Michael Bruun Jepsen
Sportschef
mbj@mail.tele.dk
Tlf.: +45 2729 2519